İletişim
444 54 99 ACİL 187

Hakkımızda

21 Aralık 1993 tarihinde Adapazarı Belediyesi   tarafından kurulan Adapazarı Gaz Dağıtım A.Ş. 1995 yılında Bakanlar Kurulu Kararı ile Sakarya İli'nde doğal gaz dağıtım yetkisini almıştır. 2003 yılında Adapazarı Belediyesi tarafından özelleştirilerek ERDEM Grubu bünyesine katılmış ve “Türkiye’nin ilk özelleştirilen doğal gaz dağıtım şirketi” olmuştur.

ERDEM Grubu’na katılmanın verdiği güçle yatırım faaliyetlerine dinamik bir şekilde başlamıştır. 29 Mayıs 2003 tarihinde Sakarya’da temiz havanın güvencesi olma yolunda ilk adımı atarak, Cumhuriyetimizin 80. yıldönümüne denk gelen 29 Ekim 2003 tarihinde yatırım yaptığı bölgelere ilk gaz arzını sağlamıştır.

Özelleştirme öncesini kapsayan dönemde 20 km dağıtım şebekesi olan AGDAŞ, bugün 3.105 km'den fazla dağıtım hattıyla Türkiye’nin 6. büyük doğal gaz dağıtım şebekesine sahiptir.Taşıdığı gaz miktarında ise Türkiye ikincisi durumundadır. İlk on yılda 150 Milyon USD yatırım yapan AGDAŞ, hizmet verdiği 2003 yılından beride ülke ekonomisine toplamda 1,5 Milyar TL katkısı olmuştur.

EPDK’den 30 yıl süreli şehir içi gaz dağıtım lisansı alan AGDAŞ, 210 kişilik uzman kadrosu ile Sakarya ve Türkiye ekonomisine yön veren yatırımlarına aralıksız olarak devam etmektedir.

Organizasyon Şeması 

     

Değerlerimiz

  • Güvenirlilik..
  • Müşteri Odaklılık..
  • Yenilikçilik..
  • Topluma Fayda..
  • Sürdürülebilir Gelişim..
Vizyonumuz

Doğalgaz sektöründe paydaşlarına sunduğu üstün hizmetleriyle lider olmak.

Misyonumuz

Müşterileri, çalışanları ve toplum için sürdürülebilir fayda sağlamak amacıyla yenileşimi, ileri teknolojiyi ve öğrenmeyi ön planda tutarak çevreye duyarlı, kesintisiz ve güvenli doğalgaz dağıtım hizmeti sunmaktır.

Müşteri Memnuniyet Politikası

Agdaş Sakarya bölgesinde gaz dağıtım faaliyetlerini yürütürken müşterilerinin memnuniyetini sürekli arttırmak için kanunlara uygun, gizlilik ilkelerine sadık, müşteri odaklı bir müşteri şikayetleri yönetim sistemi kurduğunu, gelen şikayetleri objektif olarak ele alacağını, şikayetin çözümü için tüm çözüm yolları tükenene kadar ve müşteri tatmin edilene kadar şikayeti izlemeyi, sonuçları hakkında şikayet sahibi tarafları bilgilendireceğini, iyileştirmeler ile müşteri beklentilerini karşılamayı taahhüt eder.