ABONELİK İŞLEMLERİ

İletişim
444 54 99 ACİL 187

Çağrı Merkezi

Teknolojik gelişime ve yenilikçiliğe önem veren, değerli müşterilerine sunduğu hizmetleri sürekli geliştiren AGDAŞ, 2015 yılı itibari ile 444 54 99 numaralı Çağrı Merkezini geliştirerek müşterilerin abonelik merkezilerine gelmelerine gerek kalmadan abone olmalarına imkân sağlayan bir uygulamaya geçimiştir. Abonelik işlemlerinin dışından bir çok işlem de çağrı merkezi üzerinden yapılabillmektedir.

   AGDAŞ Çağrı Merkezi Üzerinden Verilen Hizmetler Şu Şekildedir;
  • Abonelik İşlemleri1
  • Borç Sorgulama İşlemleri
  • Tekrar Gaz Açım ve Cihaz Açım Randevu İşlemleri
  • Abone Bilgi Güncelleme İşlemleri
  • Geçici Gaz Kapama İşlemleri
  • Abone İsteği ile Kapama Randevu İşlemleri 
Çağrı merkezinden abonelik sözleşmesi yaptıracak müşterilerin dikkat etmesi gereken hususlar;
  • İlk kez doğal gaz aboneliği yapılacak adreslerde, daireye ait bağlantı numarasının müşteriler tarafından bilinmesi; adres tespitinin kısa sürede yapılabilmesi ve işlemlerin daha kısa sürede gerçekleşmesine olanak sağlayacaktır.
  • Tekrar doğal gaz aboneliği yapılacak adreslerde, daha önceden doğal gaz kullanıcısına ait abone numarası ya da daireye ait sayaç numarasının müşteriler tarafından bilinmesi; adres tespitinin kısa sürede yapılabilmesi ve işlemlerin daha kısa sürede gerçekleşmesine olanak sağlayacaktır.
  • Aboneler ya da vekilleri doğal gaz tesisat kontrolü ve açım randevularında sözleşme imzalayacak olmaları sebebiyle adreste bulunmak zorundadır. Randevu saatinde abonenin ya da vekilinin adreste bulunmaması durumunda ilgili adreste doğal gaz arzı sağlanmayacaktır.
  • Aboneler randevu esnasında gelen teknik personele  AGDAŞ’a ibraz etmeleri gereken evrakları teslim etmelidir.
Doğal Gaz Abonelikleri Sadece Çağrı Merkezi Üzerinden Yapılmaktadır.